Vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo, kamor spada tudi nakup preko interneta, iz kakršnegakoli razloga vrnete v 14 dneh od prejema naročila. Kupec lahko blago vrne s predhodnim sporočilom na info@naicandleandcollection.si
Blago morate vrniti nepoškodovano in v enaki količini. Stroške vračila krije kupec.
Blago mora kupec vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga lahko kupec zahteva povrnitev kupnine ali zamenjavo za drugo blago. Kupnina se povrne takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in prejema blaga v prodajalčevo skladišče. Kupnino prodajalec vrne na njegov transakcijski račun. Zamenjava blaga traja nekaj dni, največ 1 teden od prejetja vračila v prodajalčevo skladišče.
Kupec naj ob vračilu blaga priloži račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun, kamor se bo kupnina vrnila. Če odstopate od naročila, vam po prejemu in pregledu blaga, da je nepoškodovano in v nespremenjeni količini, vrnemo vsa izvršena plačila.
Vračilo blaga – reklamacija
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa v 37. členu, da:
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Blago mora kupec vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga lahko kupec zahteva povrnitev kupnine ali zamenjavo za drugo blago. Kupnina se povrne takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe in prejema blaga v prodajalčevo skladišče. Kupnino prodajalec vrne na njegov transakcijski račun. Zamenjava blaga traja nekaj dni, največ 1 teden od prejetja vračila v prodajalčevo skladišče.
Kupec naj ob vračilu blaga priloži račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun, kamor se bo kupnina vrnila. Če odstopate od naročila, vam po prejemu in pregledu blaga, da je nepoškodovano in v nespremenjeni količini, vrnemo vsa izvršena plačila.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nam to nemudoma skupaj s fotografijami sporoči na naš elektronski naslov info@naicandleandcollection.si in hkrati mora kupec sprožiti postopek reklamacije dostavni službi Pošta Slovenije. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Garancija
Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je:
NAI Nuša Mlakar s.p.
Tinjska gora 71a
2316 Zgornja Ložnica
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da uporabite ustrezno embalažo. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
DOSTAVA
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino www.naicandleandcollection.si opravlja dostavna služba Pošta Slovenije in si pri tem pridržujemo pravico spremembe stroškov dostave. Za izgubo Blaga s strani Pošte Slovenije prodajalec ne odgovarja.
DOBAVNI ROK
Naročeno blago bo dostavljeno najkasneje v 3-5 delovnih dneh po prejemu naročila oz. po prejemu plačila v primeru izbire predračuna.